Results 1 to 2 of 2

Thread: Simone Delisle, companion - New summer schedule

Simone Delisle, companion - New summer schedule

Witty and mischievous, I offer warm companionship. I am a pleasant young woman with an elegant, natural and discreet appearance. I completed a university degree in an artistic field and I’m proud of having an exciting professional life. At ease with my body and my desires, I love to discover those of others. When I am with you, I am always mindful of your preferences. I want you to be able to relax, refresh and have a good time.

I like to offer my company to both men and women regardless of origin, gender or ability. If you are a person with disabilities that restrict your mobility significantly, it may be possible for me to visit you in your home.

- - ~ - -

Vive d’esprit et coquine, je propose une compagnie chaleureuse. Je suis une jeune femme
    tout au naturel, élégante et discrète. J’ai complété des études universitaires dans
    un domaine artistique et j’ai une vie professionnelle excitante.

À l’aise avec mon corps et mes désirs, j’aime me lancer à la découverte de ceux des autres.
    Quand je suis avec toi, je suis toujours à l’écoute de tes préférences, pour m’assurer que tu
    puisses te détendre et passer un bon moment.

J’aime offrir ma compagnie tant aux hommes qu’aux femmes peu importe l’origine, le genre ou la capacité.
    Si tu es une personne en situation de handicap, et que cela restreint ta mobilité de manière importante, il peut être possible pour moi de me déplacer à ton domicile.

It’s summertime! If you want to book me on weekdays, I’m normally available before 4pm.
    If you write to me in advance, we can try to match our schedules at another time.

Incalls – Outcalls (hôtels seulement)

--~--

1.5h 300
    2h 400
    3h 600
    4h 750

--~--

C’est l’été! Si tu veux que l’on se rencontre durant la semaine, je suis normalement disponible le jour avant 16h.
    Si tu m’écris à l’avance, je peux regarder avec toi si nos horaires peuvent concorder à un autre moment.

Hope to see you,

Simone
    simone.delisle@gmail.com
    simonedelisle.com

Free next Thursday during the day ? Me too
    Libre jeudi prochain durant le jour? Moi aussi...