seeking.com

Cassiopée your submissive courtesan 438-886-5922

Cassiopee

Supporting Member
Apr 25, 2021
2
0
1
46
Cassiopée

https://cassiopeelasoumise.com/

438-886-5922

cassiopee-merb.jpeg

For pleasure...

In everyday life I am a business woman with a busy schedule. Entrepreneur, go-getter and somewhat hyperactive, I am full of energy and enjoy thrilling sports and activities. I am inherently open-minded and curious. I love to travel and discover new cultures. An epicurean at heart, I enjoy tasting a wine and a meal in good company.

It is by choice and not by necessity that I offer my services as a courtesan. I want to explore and live new intimate and sensory experiences. I want to surrender to your desires and be your object of pleasure. I love the adrenaline rush that comes with these forbidden encounters. Submitted to bed, I wish to be your toy and submit to your carnal desires. I am drawn to anything kinky. I own a lot of toys and I am very open to domination and submission games.

Hope to meet you.

Pour le plaisir...

Dans la vie de tous les jours je suis une femme en affaire ayant un emploi du temps chargé. Entrepreneure, fonceuse et quelque peu hyperactive, je déborde d’énergie et j’affectionne les sports et activités à sensation forte. Je suis foncièrement ouverte d’esprit et curieuse. J’aime voyager et découvrir de nouvelles cultures. Épicurienne à mes heures, j’apprécie déguster un vin et un repas en bonne compagnie.

C’est par choix et non par nécessité que j’offre mes services à titre de courtisane. Je souhaite explorer et vivre de nouvelles expériences intimes et sensorielles. Je désire m’abandonner à vos désirs et être votre objet de plaisir. J’adore l’adrénaline que procurent ces rencontres interdites. Soumise au lit, je souhaite être votre jouet et me soumettre à vos envies charnelles. Je suis attirée par tout ce qui est kinky. Je possède d’ailleurs beaucoup de jouets et je suis très ouverte aux jeux de domination et soumission.

Au plaisir de vous rencontrer.

casioppee-merb-2.jpeg

Outcall only (hotel-résidence) - Pre-booking

I reserve the right to refuse to go to hotels that do not respect basic sanitary measures or have too many bad reviews. I visit you to your residence with complete discretion (condominium, bungalow or townhouse). I mainly serve the island of Montreal, Laval and the north shore. A slight supplement may be required if you are outside these areas (for example for the south shore or the west-island). This will be mentioned to you when you make an appointment.

Outcall uniquement (hôtel-résidence) - pre-booking

Je me réserve le droit de refuser de me déplacer à des hôtels ne respectant pas les mesures sanitaires de bases ou affichant trop de mauvaises évaluations. Je me déplace à votre résidence en toute discrétion (condominium, résidence unifamiliale ou maison de ville). Je dessers principalement l’île de Montréal, Laval et la rive nord. Un léger supplément pourrait être exigé si vous êtes hors secteur (par exemple pour la rive sud ou le west-island). Cela vous sera mentionné à la prise de rendez vous.

cassiopee-merb-3.jpeg

Safe GFE, dinner date and kinky services.

I particularly like domination and submission plays. Be the master and make me your submissive. Erotic spanking, restrictions, exposure, riding crop, greek, pet play, rimming, etc. I want to explore and broaden my horizons. I am very open-minded and the role of submissive excites me the most. However, I am not a masochist, I do not feel any pleasure in suffering. So if sadism turns you on, please refrain. Submit me your scenarios or your desires. This will allow me to well prepare for our meeting.

I will not participate in any scenario that could endanger my health or safety.

J’affectionne particulièrement les jeux de domination et soumission. Soyez le maitre du jeu et faites de moi votre soumise. J’obéirai au doigt et à l’œil. Fessée érotique, restrictions, exposition, cravache, greek, pet play, rimming, etc. Je désire explorer et élargir mes horizons. Je suis très ouverte d’esprit et le rôle de soumise m’excite au plus haut point. Toutefois, je ne suis pas masochiste, je ne ressens aucun plaisir dans la souffrance. Donc, si le sadisme vous allume, veuillez vous abstenir. Soumettez-moi vos scénarios ou vos envies. Ceci me permettra de bien préparer notre rencontre.​

Je ne participerai à aucun scénario pouvant mettre ma santé ou ma sécurité en danger.

cassiopee-merb-4.jpeg

Please visit my website for more informations

https://cassiopeelasoumise.com/

Visitez mon site internet pour plus d'informations.

Cassiopee

Supporting Member
Apr 25, 2021
2
0
1
46
Available Wednesday May 5th at 7:00 PM, who wants to play with me? I'm vaccinated.

Disponible mercredi le 5 mai a 19:00, qui veut jouer avec moi? Je suis vaccinée.

Text: 438-886-5922

cassiopee-merb.jpeg