La version francophone suit
In case you ever wondered why my handle is "sapman99", now you know: I make maple syrup. I have a medium sized operation where we still process the sap using a wood-fired evaporator. Over the years I have received countless compliments as to how flavourful my syrup is. Taste it for yourself and chances are you will agree .
This year I still have two grades and types of containers available:
Version francophone
Je fabrique du sirop d'érable depuis 1992, toujours dans des évaporateurs au bois. Mes clients me disent qu'ils ont rarement goûté à un sirop aussi "savoureux"... Faites-en l'essai et donnez-moi en des nouvelles .
Cette année, il me reste encore deux sortes de contenants et deux grades de sirop:
In case you ever wondered why my handle is "sapman99", now you know: I make maple syrup. I have a medium sized operation where we still process the sap using a wood-fired evaporator. Over the years I have received countless compliments as to how flavourful my syrup is. Taste it for yourself and chances are you will agree .
This year I still have two grades and types of containers available:
- 250ml glass bottles, very fancy and perfect for gift-giving, containing a light-medium syrup well-suited for pancakes and for pouring over fruit, or your favourite lover . Hard to ship, so for these it would be better to meet in Montréal. Note that I often take side trips to Toronto and Ottawa, so we can also arrange something there. $7.50 a bottle, or $75.00 for a 12-case.
- 500ml plastic jugs with my darkest variety of syrup. A good grade to incorporate in recipes, and also for those who like their syrup to be TASTY. $5.00 a jug, a real bargain. I could ship those.
Version francophone
Je fabrique du sirop d'érable depuis 1992, toujours dans des évaporateurs au bois. Mes clients me disent qu'ils ont rarement goûté à un sirop aussi "savoureux"... Faites-en l'essai et donnez-moi en des nouvelles .
Cette année, il me reste encore deux sortes de contenants et deux grades de sirop:
- Bouteilles de 250ml avec un sirop léger-médium. Contenant très indiqué pour les cadeaux, peut même être intégré dans un "panier des saveurs". 7.50$ l'unité, ou 75.00$ la caisse de 12. Ne peut être expédié, il faudrait se rencontrer pour faire la transaction.
- Cruchons de 500ml avec sirop FONCÉ et au goût assez relevé merci . Idéal pour les recettes et le paradis pour ceux qui aiment ça fort. 5.00$ le cruchon, une super-aubaine. Je peux expédier ceux-ci.
Last edited: