text seulement / only 514-317-8780 Passer au poste suivant pour voir mon horaire! Scroll to the next post to see my schedule! Salut, je m'appel Viola! Hi, my name is Viola! | ||||||||||||||||
Je suis une jeune femme qui aime vraiment ce que je fais et je crois que vous allez aussi adorer! I am a young women that really loves what I am doing and I believe that you will also love it! | ||||||||||||||||
Je suis un très joli quebecoise avec un très joli corps petite. J'aime l'étreinte et la passion de la rencontre. Je suis disponible pour les incall et deplacement à Montréal et les environs. I am a very pretty quebecoise with a very nice petite body. I love the close embrace and passion of the encounter. I am available for incalls and outcalls to Montreal and the surrounding areas. | ||||||||||||||||
Numero Texte 514-317-8780 Rendez-vous prises par MERB message privé ont la priorité et membre actif priorité supplémentaire. Je fait pas les homes noir. Text number 514-317-8780 Appointments taken by MERB private message are given priority and active member given additional priority. Please text me in french, use google translate if you need to. With respect I do not see black men. |