Ziggy Montana said:
Je demeure perplexe à l`idée que les agences prétendent n`offrir que de la compagnie à leurs clients (et que du fait elles se déchargent de toute responsabilité à l`égard de ce que des adultes consentants font entre eux) mais, qu`en même temps, ces mêmes agences affichent très ouvertement que leurs filles pratiquent la sodomie (``greek``).
Il est interdit légalement d`y afficher les acronymes si l`annonce est faire pour de l`accompagnement seulement.
D`où pourquoi il y est inscrit généralement ``speak greek``.
Maria Divina said:
You know, if you do it without charge extra, and you are very open to anything, that will be know, and you will become a star...The guys will telling to others...and you will in big demand...``
I just choose to do what i really want to do.....
I said this example just to support the point in this thread....Sharing my self ``education`` i received......
Et tu fais bien de penser comme ça! Comme je l`ai déjà expliqué, en effet à l`époque où j`étais mal informé des pratiques du milieu, je faisais le tcim et ça m`a value beaucoup de ``tip`` et cela pcq la pratique courante était de charger un extra pour ce service.
Malheureusement, avec les temps ``ces extra tips`` ont quelque peu disparu ... en tout c`est ce que les statistiques me disent !
Alors, non, il faut garder ta mentalité ma belle Maria Divina !
Ziggy Montana said:
Doc, Maria, thanks for your input.
Agency operators are coaxing each other to push agency rates upwards. It`s been going on for over a month. I won`t give out names: some operators want the rates to move up fast whereas others would rather take it a step at the time. Nothing too exotic here, just standard business practises.
Through the whole process, some operators are making each other aware that a few agency operators in the past coaxed their competitors to bring the rates up while they were silently opening new agencies at lower rates - unfair competition.
Whether this information is valid or not, it appears nonetheless that it`s making several agency operators defiant of partaking in a collusion meant to push the rates up.
Dis donc toi, taperais-tu ma ligne téléphonique ou ont est allé à la même école !