just to mention Humpshies allows the provider to block any reviews, sounds lijke the damm government.
Quelle administration??? Que veux-tu dire???Je trouve ça scandaleux que l'administration ne fasse absolument rien pour régler tous ces problèmes sur ce site.
Ceux qui sont chargés de faire fonctionner le site (je parle notamment de humpchies). Ils avaient implémenter de nouvelles mesures supposées améliorer le site pour les clients ainsi que lutter contre les arnaqueurs, les fraudeurs, etc.Quelle administration??? Que veux-tu dire???
Si tu trouve humpchies plein de fraudeuses, je pense que AI est pire que pire. J’ai compté 3 pages plein de pub frauduleux. C’est toujours pareil, tu les contact et quand ça répond par « tu es de quelle ville » ou similaire c’est toujours de la fraude. Les mots dans les pubs sont souvent similaires et il y en un qui n’arrête pas de mettre ´levrette ´ dans sa pub, c’est toujours de la fraude. J’ai rarement vu autant. J’imagine que c’est payant.Ceux qui sont chargés de faire fonctionner le site (je parle notamment de humpchies). Ils avaient implémenter de nouvelles mesures supposées améliorer le site pour les clients ainsi que lutter contre les arnaqueurs, les fraudeurs, etc.
Malheureusement, ce n'est rien d'autre que de la façade. Le site est devenu encore plus pire qu'il ne l'était déjà assez et là on a bien atteint le point de non-retour.
When I enter the site what pisses me off is that the first ad is 5 days old,,,, the 2nd one is 12 days old ... and the 3rd one is 15 mins old WTF what is the sense ??
Couldn't agree more, the lack of having ads come up in the correct order is what brings the site the most, poorly designed, really makes it so people have to pay to out their ads.OK so I wasn't just imagining it. I would go look for my add right after posting it and it would be nowhere in the recent posts. And older ads came up before newer ones. Ive never really understood why it would be programmed like this.
You know, I have a love-hate relationship with humpchies. It's the same for us, it's hit and miss. Great gentleman and then most vulgar, disrespectful or waste of time.
I don't understand why this site managed to get popular. EVERYONE knows humpchies. Everyone uses it, so in the end advertising really works. But you have to spend so much time dealing with the greaseballs.
We have the same issues clients do. Some good. Lots of bs too. I've had several bad experiences of different kinds. I've never had this happen so much from one advertising website.
But I've met awesome people who became regulars, so there is definitely good too.
My 2 cents
I know. I assumed it's because my title and ad mention mature however they also mentioned independent and my ads never ended up under that category so I have no idea how it works lolCouldn't agree more, the lack of having ads come up in the correct order is what brings the site the most, poorly designed, really makes it so people have to pay to out their ads.
PS I always see your ads under the mature category .