Indeed but from my POV, it will be on Laurentian beaches.The best is yet to come....can't wait to see all these beauties beautify the city....
Weekend road trips with campercall stops.
My way of outdoor tourism
Indeed but from my POV, it will be on Laurentian beaches.The best is yet to come....can't wait to see all these beauties beautify the city....
12 degrees and rain tomorrowI hope the warm weather is here to stay at least for a while.
Dislike :-(12 degrees and rain tomorrow
Oh Yea!!!!
Abnormally hot summer even more likely in latest NOAA forecast
Solar Storm Summer 2024!!
View attachment 71787
What 4 seasons?In my opinion, with the high heat/humidity, in addition to the heavy rain, summer has become the worst of the 4 seasons!
Bye!
On est plutôt bien dans le nordSelon moi avec les grosses chaleurs/humidité, en plus des pluies abondantes, l'été est devenue la pire des 4 saisons!
Bye!
..merci....et oui elle sera bonne avec une température idéale....je vais aller faire un tour à la place des festivals /Nuits d'Afrique .....ça devrait être très très beau....lol.L'été passe vite. Profitez-en.
Bonne fin de semaine!
Je vais voir ma latina demain matin à St-Jérome,.....
..merci....et oui elle sera bonne avec une température idéale....je vais aller faire un tour à la place des festivals /Nuits d'Afrique .....ça devrait être très très beau....lol.