Exactly, you have to give me the details to know if I can see you!When people message me to say “are you available on the 20th?” but don’t mention for what, where and for how long…
How would I know?
Maybe I only have time for a 1h date at my place and you’re looking for a 3hrs date at your place
Hmm, bizarre??? Mais pourquoi? Est-ce à cause de La soirée du hockey? Ou est-ce trop personnel??Saturday is the worst day of the week. Unless I have fun date, it's the day I dread the most.
I love them especially in my pita sandwiches and hamburgersI don’t like raw onions
I have a love/hate relationship with raw onions. I love them in my greek souvlakis pitas, also I like a tomatoe salad with raw onions, feta cheese, olive oil and origano.I don’t like raw onions
Il y a des éléments personnels MAIS, c'est que si on a quelque chose à régler avec une compagnie, les centre de services et maison-mères sont tous fermés. Il n'y a rien d'intéressant à la télévision. Les commerces sont bondés, il y a du monde dans tous les restaurants, les épiceries débordent de gens alors je n'ai pas envie de sortir, encore moins de faire mes commissions et s'il fait beau, les parcs aussi sont remplis de monde et les gens utilisent maintenant tous la fonction de haut-parleur en public pour parler au téléphone et je n'en peux plus! Je n'en peux plus! Je recommence à sortir le lundi, haha!Hmm, bizarre??? Mais pourquoi? Est-ce à cause de La soirée du hockey? Ou est-ce trop personnel??
Il y a des éléments personnels MAIS, c'est que si on a quelque chose à régler avec une compagnie, les centre de services et maison-mères sont tous fermés. Il n'y a rien d'intéressant à la télévision. Les commerces sont bondés, il y a du monde dans tous les restaurants, les épiceries débordent de gens alors je n'ai pas envie de sortir, encore moins de faire mes commissions et s'il fait beau, les parcs aussi sont remplis de monde et les gens utilisent maintenant tous la fonction de haut-parleur en public pour parler au téléphone et je n'en peux plus! Je n'en peux plus! Je recommence à sortir le lundi, haha!
Mais si on a une réservation au resto, je serai quand même contente :- )
Exactly! I want peace. Only peace. I knew we were made for each other.This is why my extra day off from work is on a Monday. I get all my errands done, at times at the grocery store im racing around elderly people and feel like a F1 driver shopping for my produce.
Not to mention, parcs are empty, nobody is on the water with their boats. The older im getting the more introverted im getting haha
Exactly! I want peace. Only peace. I knew we were made for each other.
My two favourite wrestlers (now veterans) will receive an award at the 2025 WWE Hall of Fame on April 18th ♥️ to commemorate a match from nearly 30 years ago!!! I’M FKN STOKED AND I WILL PROBABLY CRY AND I NEVER CRY
Weekends are the worst for me because I am lonely. I mostly stay home or hang out in coffee shops. Coffee shops used to be a place where you could meet people. Now everyone is self-absorbed and/or wearing headphones. How sad has the modern world become.Saturday is the worst day of the week. Unless I have fun date, it's the day I dread the most.
You should arrange a hangout with merb guys hahaha! And yeah I agree. However don’t be scared to impose yourself… sometimes people are only reserved because of how politically correct everything has become. You'd be surprised! It sometimes takes you to make the first steps. But I feel you!Weekends are the worst for me because I am lonely. I mostly stay home or hang out in coffee shops. Coffee shops used to be a place where you could meet people. Now everyone is self-absorbed and/or wearing headphones. How sad has the modern world become.
I am sure he would like you to feel him... that would be a great remedy for his loneliness.But I feel you!