Eva69mtl New Member May 22, 2022 5 11 3 Montréal Jun 30, 2023 #121 Cap'tain Fantastic said: ETK ce n'est pas ce qui est exprimé dans mon post. Click to expand... Je le dis de façon générale afin de mieux comprendre nos divergences Reactions: KingRonSanders
Cap'tain Fantastic said: ETK ce n'est pas ce qui est exprimé dans mon post. Click to expand... Je le dis de façon générale afin de mieux comprendre nos divergences
R Rookie0022 Member Feb 20, 2022 46 64 18 Jun 30, 2023 #122 I've always left a deposit when meeting a indy sp for the first time and only had an issue once (I canceled 3+ days in advance and she didn't want to refund me). As long as the deposit isn't big, I see no issue. You just need to do your research. Reactions: KingRonSanders, Alisha Cantaloupe, Gazoo64 and 1 other person
I've always left a deposit when meeting a indy sp for the first time and only had an issue once (I canceled 3+ days in advance and she didn't want to refund me). As long as the deposit isn't big, I see no issue. You just need to do your research.