PRE-GT Dinner
Melanie and JUDY's SECRETS, as well as Sylvia and everybody else, welcome aboard, it will be a pleasure to meet you all...
I hope everybody has their dancing shoes and party hats on, because it's summer (or at least it's supposed to be
), the air is warm and the night is brisk...
Tonight you have been requested to assemble at the lobby area of the Hotel de la Montagne, located on rue de la Montagne between Ste-Catherine and de Maisonneuve. I will arrive for 10pm and gather tables around the baby grand piano...
I didn't really find another restaurant in the general vicinity that was as large and with as much elbow room to chat as uninibitedly as les 3 Brasseurs (corner Ste-Catherine and Crescent) did last week, so I will call them today to make a reservation for anyone wishing to grab a bite to eat before the GT tonight. Reservation will be for 8pm under the name of "Mr. Jak"
...Anybody wanting to come along is invited to contact me by PM so I have a better idea of how large a table we should get...
Looking forward to a great evening...
Melanie et les dames de JUDY'S SECRETS, ainsi que Sylvia et toutes nos nouvelles arrivées, bienvenu et ce seras un plaisir de vous rencontrer...
J'espere que tout le monde seront a leur meilleur, pleins de charme et de rires, car l'été est arrivé, les femmes sont superbes et les soirées sont chaudes...
Ce soir, vous êtes cordialement invités a vous assembler dans le lobby intérieur situé au rez-de-chaussé de l'Hotel de la Montagne, sur rue de la Montagne entre Ste-Catherine et de Maisonneuve. Moi-même je ferai mon arrivée vers 10 heures pm environ et moi et mes cohortes réserveront l'espace autour du petit piano...
Après quelques recherches, je n'ai pas vraiment trouvé de resto dans le quartier immédiat aussi grand et permettant de discuter de façon aussi enjouée et sexy que le choix de la semaine dernière, les 3 Brasseurs (au carrefour Ste-Catherine et Crescent). Donc j'appelerai le resto cet apres-midi pour faire une réservation pour ce soir sous le nom de "Mr Jak"
...Vous tous qui seraient partant de se joindre a moi serait invité a le faire par PM pour me donner une idée de l'ampleur des tables que nous devrions envahir...
Jusqu'ici, ceci semble bien se mener vers une soirée bien amusante, soyez des nôtres!!!...