You make your post, you make your point and you have your say and you do it ONCE. Then you move on. You do not continue to harp on it until the end of time.
Je suis bien d'accord que le va-et-vient n'a pas sa place dans les revues. C'est pour ça que le présent sujet a plutôt sa place dans le lounge. Ceci étant dit, il est évident que Nadya souffre d'un problème de communication publique qui lui fait du tort présentement. Et ce problème va continuer tant et aussi longtemps qu'elle n'apprendra pas à réagir aux critiques autrement que par l'attaque. Il était évident qu'elle cherchait un moyen d'attaquer Molière, et elle vient justement de le faire. C'est pitoyable.
Je n'ai pas de conseil de modération à donner, mais plutôt que de chercher à éteindre ce feu, il aurait peut-être lieu de la laisser le faire elle-même.
Yes Nadya, there are obviously some people trying to cause you trouble. The readers are not idiots and they can easily see it. However, some members have pretty good reputation. Molière is one of them, And when they come here to complain about booking problems or bumping problems (all agencies do bumping whatever they say), it is insulting to treat them as if all they want is to give you trouble. Knowing Molière, all I can say is, that the simple answer "sorry Molière, my bad, I'll do everything possible to make it better next time" would have been sufficient. Instead, you have just lost a customer (and unfortunately a few others reading this thread) just by being mean. It may appeal to the customers who dig domination, but that is not exactly the main service you provide.