I agree but what you mean how long it " took ". They still doing it.
Look at advertising section here.
And they continue to let them advertise
Look at advertising section here.
And they continue to let them advertise
"how long it took"Hey bruno, I too was amazed how long it took some of the top agencies as well as some independents to close down. ..
Hey bruno, I too was amazed how long it took some of the top agencies as well as some independents to close down. I get that this hobby attracts risk seeking participants but given that virus skews to elderly men, I thought it was a bit selfish. Especially when you consider hosts can be asymptomatic for several days before showing symptoms. Unicuique suum...
Déjà de voir sur ce site qu'il y a encore des indépendantes et des agences qui continuent à s'annoncer comme si rien n'était.
Je suis plus qu'extremement déçu de leur comportement.
C'est sur que l'argent est un facteur excissevement important.
Ces indépendantes et ces agences devraient au contraire prendre un break. Bien non, car ils savent qu'il y en encore des hommes qui pensent avec leur queue, et qui pensent qu'ils sont invincibles, malheureusement ces hommes vivent sur une autre planète, et ont ZÉRO respect pour la collectivité.
Je le répète jamais au grand jamais j'irai rencontrer toutes ces femmes, après la crise.